Hore

Po čom

zákazníci túžia

STDC je koncept nákupných fáz, v ktorom každá fáza predstavuje určitý stav, v ktorom sa zákazník práve nachádza. Pozná vašu značku? Chce u vás nakúpiť? Alebo sa rozhodol využiť vaše služby opäť? Vysvetlíme vám princíp nákupných fáz STDC a optimalizujeme obsah, ktorý prezentujete vašim novým, ale i verným zákazníkom.

Chcem STDC
Diamond-separator-up_1

Čo je to

STDC

  • See –nákupná fáza zákazníka, ktorý vaše služby alebo produkt ešte len objavuje
  • Think – v tejto fáze klient uvažuje o vašich službách a porovnáva ich s konkurenciou
  • Do –čas, kedy je zákazník rozhodnutý (pravdepodobne pre vaše) služby
  • Care – posledná fáza, kedy nakúpil a chce využiť asistenciu alebo reklamáciu

Ako vám

STDC pomôže

  • Spoznáte potreby jednotlivých cieľových skupín vašich zákazníkov
  • Obsah môžete úzko špecifikovať podľa konkrétnej aktuálnej nákupnej fázy
  • Vaši zákazníci sa dostanú k obsahu, ktorý je pre nich najviac relevantný
  • Každého zákazníka prevediete cez všetky fázy až k spokojnosti z nákupu
Diamond-separator-down

Cenovú ponuku

pripravíme zadarmo

Spolu s STDC konceptom súvisia aj ďalšie služby, ktoré vám pomôžu presne identifikovať vaše publikum a čo najviac sa mu priblížiť predkladaným obsahom. Ozvite sa nám, radi vám ukážeme, ako sa začať spoznávať so zákazníkmi.

Do 24 hodín Vás budeme kontaktovať.

Pre klientov

sme už urobili

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis urna.

viac o projekte

Prečítajte si

o službe na blogu

Ako vytvoriť dokonalý virálny príspevok?

Premýšľate stále nad tým, ako posunúť váš obsah na sociálnych sieťach medzi veľký počet ľudí? To nie je žiadny problém v prípade, že máte vyčlenený dostatočne veľký budget na platenú...

čítať článok

5 tipov príspevkov, ktoré na sociálne siete nepatria

Existuje veľké množstvo príspevkov, po ktorých odoslaní si do pár minút dokážete pokaziť vašu firemnú identitu. V návale emócii a po troch pohároch testosterónu sa v bezpečí domova za počítačom...

čítať článok

Ako napísať dobré meta title a description?

Z copywriterského hľadiska sú meta title a meta description tým najdôležitejším prvkom, ktorý rozhodne o tom, či človek na váš web po vyhľadávaní v Google klikne alebo nie. Viete však,...

čítať článok
Diamond-separator-down

Alebo si pozrite aj ďalšie služby

online

marketing

Prekračujeme hranice online propagácie.  Nezvyšujeme návštevnosť, ale aj konverziu a záujem o vaše služby.

chcem marketing

Kliknite a ukážeme vám, čo všetko vieme.

Analytika

& Poradenstvo

Dáta neslúžia na vypĺňanie tabuliek a grafov. Využijeme ich pre zlepšenie vášho marketingového plánu.

chcem analytiku

Kliknite a ukážeme vám, čo všetko vieme.

Tvorba webov

& e-shopov

Navrhneme a pripravíme pre vás funkčný web alebo e-shop na mieru s ohľadom na dnešné trendy.

Chcem web

Kliknite a ukážeme vám, čo všetko vieme.

Certifikovaní

Partneri