Hore
Diamond-separator-up_1

„NOVÉ“ TYPY OBSAHU, KTORÉ SA OPLATÍ VYSKÚŠAŤ

S akým obsahom sa stretávate momentálne na blogoch rôznych web stránok alebo eshopov? Áno, sú to články v textovej podobe, možno infografika. Napadá Vás ešte niečo? Osobne sa s inovatívnejším obsahom stretávam len v rámci blogov veľmi vyspelých firiem či skôr firiem, ktoré majú vyspelý online marketing. Na to, aby ste zmenili Vašu obsahovú stratégiu však nemusíte meniť celé marketingové oddelenie, stačí si jednotlivé inovácie začať aplikovať v rámci vášho webu.

Na začiatok však musíme niečo urobiť. Ospravedlňujeme sa. Tieto typy nie sú tak nové, ako možno nevyužívané alebo nesprávne realizované.

Interaktívne videá a textový obsah vo videu

Prakticky väčšina ľudí sa ich bojí. Čo budem hovoriť vo videu, ako budem vyzerať a pod. Časté otázky ľudí, ktorí nie sú na to zvyknutí. Sila videa sa však nedá poprieť. Len pri porovnaní, aký dosah alebo skôr zásah majú napríklad videá a aký majú textové statusy na sociálnej sieti Facebook či na YouTube je zrejmé, že sa do nich oplatí investovať. Videá sa dajú využiť namiesto textu. Skvele nimi však dokážete aj na samotný článok v textovej podobe upozorniť – jednoduché promo na 20-30 sekúnd neznie až tak zložito. Taktiež nezabudnime aj na ľudovú múdrosť, že je lepšie niečo raz vidieť ako sto krát počuť.

Pravidelné novinky

Poviete si – toto je nový typ obsahu? Nuž, áno je. Nie je nič lepšie, ak by si užívateľ dokázal navyknúť na Vaše pravidelné novinky a postupom času ich už bude sám očakávať v daný deň či v danú hodinu. To je však level vzťahu, ku ktorému sa dopracujete až neskôr. Začnite však postupne, napríklad vytvorením témy – oblasti, z ktorej novinky budú. Ideálne ak spojíte novinky aj so sociálnymi sieťami (zameraním propagácie podľa záujmov) a mailingom.

Zapájajte aj pouźívateľov

Ľudia majú radi, ak im dáte „priestor“ prehovoriť. Ideálnym spôsobom, ako na to, je napríklad dotazník. Ak by ste dotazník spojili so zaujímavou otázkou, potom rozhodne pri dobrom šírení po sociálnych sieťach môžete očakávať vysoký počet vyplnených odpovedí. Na základe výsledkov potom vytvoríte zaujímavý článok a štatistiky, ktoré sa už šíriť budú samé.

Máte aj vy iný typ obsahu, ktorý sa vám osvedčil? Podeľte sa s nami o tom v komentároch.

Diamond-separator-up_1

Váš názor je dôležitý!

Páčil sa vám článok?

Len vďaka vašej spätnej väzbe môžeme zlepšovať náš obsah. Ďakujeme za pomoc!

+3

-1

75% Complete

Ďaľšie články z kategórie

Copywriting

„NOVÉ“ TYPY OBSAHU, KTORÉ SA OPLATÍ VYSKÚŠAŤ

S akým obsahom sa stretávate momentálne na blogoch rôznych web stránok alebo eshopov? Áno, sú to články v textovej podobe, možno infografika. Napadá Vás ešte niečo? Osobne sa s inovatívnejším obsahom stretávam len...

čítať článok

Certifikovaní

partneri