Hore

Nejde vám spustiť FB reklama? Toto môže byť dôvod

Nejde vám spustiť FB reklama? Toto môže byť dôvod

Každá platená reklama, aj tá na Facebooku, má svoje pravidlá. Aj napriek tomu, že platená reklama na Facebooku vám môže priniesť veľké množstvo nových fanúšikov, môže vám spôsobiť aj nemalé vrásky na čele. Aké sú najčastejšie výčitky Facebooku, ktoré bránia schváleniu a spusteniu vašej reklamy a ako ich následne riešiť?

Príliš veľa textu

V obrázku, ktorý chcete spropagovať, nesmie byť veľa textu. Text by mal vraj pokrývať len 20 % obrázku – takže môže na ňom byť napríklad názov kapely (keď propagujete podujatie), názov obchodu, logo a podobne. Z praxe však vieme, že Facebook často schváli aj obrázky, kde je viac ako 20 % textu. Buď ich automatický skener nezachytí, alebo sú administrátori, ktorí schvaľujú slovenské reklamy, trochu benevolentnejší.

Urážlivé, násilné a iné nevhodné vyjadrenia

Ďalší typ príspevok, ktoré Facebook automaticky vyhodnotí ako zakázaný, sú rôzne urážlivé, násilné, rasistické a iné vyjadrenia, ktoré akýmkoľvek spôsobom útočia na nejakú skupinu ľudí. Pri ľuďoch to však neostáva. Častými príspevkami, ktoré nie je možné propagovať, je aj zobrazenie týrania zvierat. Facebook sa týmto snaží aspoň trochu zjemniť nenávistné prejavy, ktorých sú inak plné komentáre pod rôznymi politickými či inými témami.

Predaj predmetov, ktorý nie je v súlade s FB

Máte armyshop a chcete si pustiť platenú reklamu? Ak predávate nože, alebo aj obyčajné puzdrá na zbrane, môže to byť problém. Pokojne môžete vytvoriť obrázkový príspevok s maskáčovými nohavicami a odkazovať len na váš e-shop. Ak však pri kontrole admin navštívi daný e-shop a nájde v ňom aj ponuku nožov, automaticky to vyhodnotí ako tovar, ktorý je zakázané propagovať a reklamu vám zamietne. Dá sa to však vyargumentovať cez podporu, no my sme naposledy vymenili asi 20 správ, kým nám konečne reklamu schválili.

V minulosti boli vaše reklamy nahlásené

Mali ste v minulosti na vašej stránke (alebo cez váš účet súkromný účet) prípady, kedy vám niekto nahlásil reklamu? Či už toto nahlásenie bolo alebo nebolo adekvátne, Facebook si ho pamätá. Na základe takýchto predchádzajúcich udaní vám Facebook nemusí schváliť reklamu už len z princípu. Opäť máte možnosť na podpore argumentovať a vymieňať si s nimi správy o neškodnosti vašej reklamy. Úspech však nie je zaručený.

Čo robiť ďalej?

Mailová komunikácia sa osvedčila ako najlepšia. Písať cez formulár môže síce priniesť vytúžené ovocie, no často sa niektoré správy podobajú na tie, ktoré posiela zase len nejaký automat. Okrem toho odporúčame komunikovať v angličtine, alebo v ideálnom prípade posielať požiadavky dvojjazyčne – SK aj CZ. Máte tak väčšiu šancu uspieť v prípade, že vašu požiadavku bude riešiť neslovák.  

Ďaľšie články z kategórie

Návody a postupy

Reklama na LinkedIn? Máme pre vás návod

LinkedIn nie je správny reklamný kanál pre každého. Napriek tomuto faktu však poskytuje obrovské množstvo možností, ako zacieliť reklamu na tú správnu skupinu ľudí a dosiahnuť skvelé výsledky, ktoré môžu...

čítať článok

Ako nazdielať Google Analytics účet

Nazdielanie Google Analytics účtu je bežnou aktivitou na začiatku spolupráce medzi klientom a online marketingovou agentúrou / freelancerom. Samotných nových užívateľov môžete pridávať nielen na úrovni účtu, ale aj zobrazenia...

čítať článok

Ako vytvoriť dokonalý virálny príspevok?

Premýšľate stále nad tým, ako posunúť váš obsah na sociálnych sieťach medzi veľký počet ľudí? To nie je žiadny problém v prípade, že máte vyčlenený dostatočne veľký budget na platenú...

čítať článok

Certifikovaní

partneri

Viem, chcete odísť :(
Zvýšime Vám návštevnosť či konverzie. Bezplatná konzultácia.
Pokojne nechajte na seba kontakt nižšie a radi sa vám ozveme. 
Áno, chcem konzultáciu!
Stlačením tlačidla vyjadrujete svoj súhlas k spracovaní osobných údajov.

Nie, naozaj odchádzam.
close-link